fredag 5 februari 2010

IBLAND HAR MAN EN DRÖM....

Drömma, det gör vi nog allihopa (alltid) mer eller mindre. Ibland går inte allting som man vill, men då är det ju att tar nya tag istället och kämpa på. I vissa fall ger man upp, och detta kan man också förstå!

Vi har hundar alla, och vi har också olika hopp om framtiden med våra hundarna. Men det som är viktigaste för oss alla trots allt, är ju STÖDET bakom vårat hopp. Att vi ska kunna stötta varandra, när det är mycket motigt och när det går bra, så ska vi också kunna vara där och glädjas.

Men visst finns det människor bakom oss som kan krossa en fullständigt (bror duktiga), varför och till vilken nytta????, det kommer vi aldrig att kunna veta, för ärligheten sitten inte hos dom, som vill krossa ens drömmar...... Om dom i sin tur kunde tänka sig, hur dåligt en person kan mår, efter en fullständig besvikelse är ju en annan sak, men dessa människor är ju inte födda med dom känslorna, dom är ju bror duktiga, jag är bäst!...men hur länge??? Nånstans kommer ju sanningen fram och verkligheten ikapp en...!

Jag har alltid lovat mig själv att försöka stötta en medmänniska både i det goda som i det onda. Vi behöver det allihopa!!! Ibland lyckas jag, ibland inte, men jag har försökt i allafall och inte velat vara "ego". Ibland är jag själv, som behöver stöttas, och det har alla verkligen ställt upp med.

Nu drömmer vi många om framtiden med våra vovvarna gällandes IPO, vägen är lång och krånlig med många milstolpar i mellan varje händelse. Men, vi kämpar! Hela IPO-gruppen LYSER AV HARMONI OCH GLÄDJE, som alla vill dela med sig och det gör att MITT HJÄRTA BRINNER AV GLÄDJE. Jag är bara så stolt över denna gruppens kämpar glädjen, så det går inte att beskriva. Det kommer säkert många motgångar, men är vi båda starka och har viljan kvar, så brukar det lösa sig rätt så snabbt. Så vårat motto är ju att VI ÄR INTE BÄST...MEN VI FÖRSÖKER ATT BLI DET, om inget annat, så I HJÄRTAT! Där vinner vi mycket med ödmjukhet!

Jag hoppas att många kan sätta sig ner och tänka på orderna ovan....!

Ha en bra helg
http://eranthis.se

2 kommentarer:

  1. Väldigt fina rader.
    Du och din familj stöttar verkligen alla i IPO gruppen i vått och torrt.Hoppas att ni känner det samma.Sedan måste jag säga att jag är väldigt tacksam för både E Ciara och hela den underbara IPOgrupp som jag har fått möjlighet att ingå i.NI ÄR BÄÄÄST!!!!

    Kram:
    Camilla med E Ciara&P Xcalibur

    SvaraRadera
  2. Fina rader, rätt inställning. Tack alla!

    SvaraRadera

Hoppas ni tycker om bilderna!