tisdag 10 november 2009

IDAG HAR CAIRO HAFT KUL MED POLISERNA! TÄNÄÄN ON CAIROLLA OLLUT HAUSKAA POLIISIEN KANSSA!

Var på klubben idag och där var det 6 poliser. Vissa kände jag sen tidigare och vissa inte. Dom ville se lilla Cairo och jag tog ut honom från bilen. Han kommer med svansen över ryggen högt och det första vad jag fick höra var "att den svansföringen gillar jag"! Han hade bollen i munnen och som vanligt så ska man testa lite och då var han redan igång...snabb som en vessla och upp i kamp. Strax efter byttes bollen till kudde och smack...så satt han där..full bett, utan tugg! Jag såg hur intresset väcktes hos dom och man testade lite till...flykt med kudden...jag släppte honom och ...smack igen. Oj oj, nu började snacket! Man behöver inte tända upp honom och köra skyddet mera för att han har motor så det räcker utan nu får man köra lydnad istället...javisst... dom fick ser lite lydnad och så blev det tyst! Ojdå, han kan det också, hörde jag! ÄR HAN TILL SALU? Nej, det är han inte! Min dotter släpper inte honom, talade jag för dom, men, men, "när ni inte klarar av honom längre så RING" vi ska ha honom. Frågan fick jag då att "vad ska hon ha honom till då?"...tävling, svarade jag! Dom bara ruskade på huvudet. Jätte roligt med lite reaktioner!

Ha det så gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas ni tycker om bilderna!