lördag 7 november 2009

VÅRAN "LILLA" CAIRO.... MEIDÄN "PIENI" CAIRO!

JAG ÄLSKAR DENNA LILLA VARELSEN....
Jag har haft äran att få har honom ensamt med mig här hemma denna helgen. Qwerro, Jari, Bubblis och Fia har varit hos Bubbla och jag har haft Cairo häs hemma. Vi har varit på torget (lördagsmarknad) och besökt även Lantmännen för att dom hade smådjursdag där och ville ha massor med katter, hundar mm in på besök. Där fick han träffa en "hundilsken" liten sak men Cairo tog det lugnt och lade sig ner och bara tittade på denna lilla hunden. VAD STOLT JAG ÄR ÖVER DESSA HUNDARNA SOM INTE BRYR SIG OM ANDRA HUNDAR. Fast dom gör utfall, så idiotförklarar Cairo dom och behåller sitt lugna jag. Kanoon.

Att går på torget med honom med massa folk är ju inga problem. Här hemma har jag aktiverat mig själv att tvätta mina "rena" fönster och bytt gardiner med Cairos hjälp. Precis när man har gjort rent så hittar man en liten nosmärke på rutan.... Och så får man börja på nytt! Vad glad man kan blir då. Senare på eftermiddagen så plingare det på dörren och det blev livat här hemma och Cairo talade om att här bor jag, men vad han fick ångra det sen...där kom det in hans bästis från hans tidiga valptiden Lennie, och vilket liv det blev. Han dansade och hoppade runt Lennie och givetvis rivde på honom också, så han blev alldeles för tokig om överaskningen. Jätte roligt. Jari som också har varit hos Lennie blev lika glad och Ni kan tänka er hur det blir när två stora schäferhanar ska träffa en person och båda två ska hälsa på denna personen samtidigt...stackars Lennie. Han ville hälsa även till Ciara...jag fick visa lite bilder om henne.

Nu idag ska vi iväg till träningen och då få pojkarna jobba lite. Det skadar inte.

Skyddslägret närmar sig igen och det ska bli så otroligt roligt igen. Alla väntar på Kenneth här och det är bara så spännande att ser resultatet efter varje pass. Kul!

Ha det så gott alla så ses vi om nån timme..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas ni tycker om bilderna!