fredag 6 november 2009

FYRA HANAR INOMHUS SAMTIDIGT...inga problem! NELJÄ UROSTA YHTA AIKAA SISÄLLÄ...ei ongelmia!

Den här veckan har det inte hänt så jätte mycket. Flickorna har ju varit sjuka till och från hemma och det begränsar ju allt!

Men Cairo har haft besök av sin brosa Rocko här och det är ju så helt underbart att se hur fyra hanar kan samsas så otroligt bra ihop. Jag måste erkänna att jag är jätte stolt. Alla säger att det inte går att ha två hanar ihop och här har vi fyra (4) stycken. Tre av dessa bor ju hemma och den fjärde var på besök.

Ingegerd och jag var på statspromenad med Rocko och Qwerro. Där var det inga problem med nåt överhuvudtaget. Vi gick i trappor och olika ytor samt i affärer och köpcentrum men han var hur lugn som helst. Jätte bra.

På söndag ska vi träna lydnad igen och jag får hoppas att alla ska har frisknat till här hemma.

Cairo och Jari lever "rövare" här hemma pga för lite aktivitet och det ser rätt så roligt ut när dom håller på att kampa med en märgben och med alla tråsorna. Ibland hör man en liten pip och tjut när dom råkar på att bita varandra i öron och då kommer ju farbro polisen Qwerro fram och då blir det riktigt roligt för han jagar dom runt storarummets bord... mattorna flyger och pojkarna får springa...men dom lyder på honom till slut!

Nu önskar jag till er alla en riktigt härlig helg och till min PAPPA VILL JAG ÖNSKA EN RIKTIG BRA FARSDAG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas ni tycker om bilderna!