torsdag 3 december 2009

Från -10 grader C till det tråkiga O grader C....

Kolla här då: http://www.qwerro.se/Nira/traning/eranthiscairo Cairo i skyddsarbete!

Det har varit ett par dagar kaltt och tortt ute. Cairo har varit som en galning i skogen med Qwerro och jagar varandra för fullt samt burit sina stockar runt bena på mig. Det räcker inte med en liten pinne utan det ska vara minst 1.5 meter lång och 10 cm tjock stock som dom ska bära runt. Inte räcker det med det heller utan man måste bara få träffa mina knäväcken och dom är blåa för närvarande. Men skoj har dom!

Nu idag så tar jag det lite lugnade pga smärtan i hjärtat som inte vill släppa riktigt. Men få se vilket håll det ska gå...försvinna eller sjukhusbesök! Suck! Jag som skulle velat tar mig ut och lägga spår till hundarna och njuta av det vackra vädret innan nästa regn kommer hit igen.

Igår pratade jag med Kenneth och han ville hälsa till er alla. Nu har bilderna kommit ut också från tomteparaden. Här hittar ni dom http://www.qwerro.se/Nira/traning/julparad09
där har ni även bilder från rekryteringen i helgen.

Ha det så gott nu

1 kommentar:

Hoppas ni tycker om bilderna!