tisdag 7 april 2009


GLAD PÅSK....ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ!



Igår så kom vi till husvagnen. Skönt med lite vila tänkte jag. Men, men.... det är ju inte alltid så som man kan önska sig. Jag åkte från soliga härliga Lidköping hit upp till tassemarkerna och UCH hur det ser ut här. DET ÄT BLÖT, LERVÄLLING, VÄNERN ISBELAGT, MOLNIGT OCH REGNIGT. Så den lilla BAD leksaken som jag köpte till Qwerro får jag ta snällt med mig hem igen SUCK!

Med mig har jag Cairo och Qwerro, men dom blir genom leriga så snabbt som dom bara ta ut ett steg från husvagnen. Dom har grävt upp och ner hela campingen...! Så jag tror inte att vi blir så långvariga här utan kommer att åka nog hemåt på långfredag och njuta av bad och sol hemma istället. OCH GRILLA!

Men jag önskar till Er alla EN RIKTIG HÄRLIG OCH ÄGG RIK PÅSK!

----------------

Eilen tulin koirien kanssa asuntovaunulle. Ihanaa, ajattelin....saa vähän huilata. Mutta aina ei voi saada sitä mitä toivoo. Lähdin aurinkoisesta Lidköpingistä tänne "siperiaan" ja UHHH minkä näköista täällä on, MÄRKÄÄ, MUTAVELLIÄ, JÄRVI JÄÄSSÄ, SATAA JA AURINKOA EI NÄY. Eli se pikkuinen UIMA leikkikalu minkä ostin Qwerrolle saan nätisti ottaa mukaan kotiin käyttämättömänä. SUCK!

Minun mkana on Cairo ja Qwerro, mutta niin nopeasti kun ne laittavat nenänsä asuntovaunun ulkopuolelle, niin ovat ihan mutaisia. Koko leirintäalue on kaivettu ylös ja alas...! Eli en oikein usko että olemme täällä koko ajan ,vaan lähdemme varmaan kotiin perjantaina UIMAAN, OTTAMAAN AURINKOA JA GRILLAAMAAN.

Mutta toivotan teille kaikille MUNA RIKASTA JA IHANAA PÄÄSIÄISTÄ !













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas ni tycker om bilderna!