onsdag 1 april 2009

SOL, T-SHIRT, SHORTS OCH CARRAS, AURINKO, T-PAITA, SHORTSIT JA CARRAS

Vad glad jag är idag, första riktiga varma dagen här hos oss. Jag har varit vid Vänern och fotat Carras och Christians Ciara. Det var inte lätt när man hade två valpar och Qwerro med mig. Men jag gjorde ett gott försökt.

Just nu är jag ute i kortbyxor och T-shirt samt sitter och SOLAR MIG och mina likbleka ben. Carras springer med sina syskon och kräver upp allt möjligt. Härligt liv, äntligen.

Dessutom har jag fått ordnat vac. tiden för samtliga valpköpare. Så lite händer det alltid här.

--------------------------

Tänään olen oikein iloisella päällä. Täällä on ensimmäinen oikein lämmin päivä. Olen ollut ulkona Vänerillä ja ottanut valokuvia Carraksesta ja Christians Ciarasta. Ei ollut oikein helppo homma, mutta kyllä se onnistui ainakin jotenkuten Qwerron avulla. Mutta yritys oli hyvä.

Juuri nyt istun sortseilla ja T-paidalla ulkona AURINKOA OTTAMASSA minun lumivalkeille jaloille. Carras jahtaa sisaruksiasa ja kaivavat kaikenlaista paskaa ylös maasta. Ihana elämä, vihdoin ja viimein.

Tänään olen tilannut eläinlääkärin kaikkien pentujen rokotukseen . Eli aina täällä jotan tapahtuu.

---------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas ni tycker om bilderna!