torsdag 9 april 2009

LADDA "BATTERIET" ..."AKUN" LATAUS!

Det har gått förbi en enorm tuff period i mitt liv. Jag har kämpat med vikten och hälsan samt med värken och tröttheten. Vikten har jag nog vunnit över ganska lätt med 6 kg ner och 15 cm i midjemåttet. JÄTTE SKÖNT! Valparna har gett en enorm glädje, men det har tagit också en hel del av mina krafterna. Samtidigt som jag har haft fullt upp med mig själv så har jag inte ORKAT TRÄNA varken med min egen hund eller hjälpa andra människor.... vissa har förstått och ställt upp helhjärtat andra har sökt lättare vägar...! Det är ju upp i var och en hur man vill ha, men då ska man inte KNÄLLA heller. Ena stunden skäller dom på andra och gången därpå slickar man... hmmmmmmmmmm...undrar, vad det är för liv som man lever...?

Just nu tyckte jag att livet måste gå vidare och tog en liten paus på allt. Långa härliga promenader och springa runt på Ikea och gosa med min nya hund samt Qwerro. Det är ju otroligt hur lätt det går med valppisen här. Han varken kissar eller gör nåt annat hyss här fasst det är trångt. Han hoppar upp i famnen då och då och vill gosa samt slickar Qwerro i munpiperna ofta och kryper in i hans famn....det ser rätt SÅ SKÖNT UT...!

Här har det regnat för jäkligt och det är fruktansvärt blött och lerigt överallt. Normännen rastar sina hundar på andras tält och bilar och dricker starkare drycker än vatten. Inte fattar dom heller att deras hundarna ska inte pissa på andrar ägodelar....!
Just nu är det en enorm dimma här och insjöar överallt på campingen. Så att, gå och sätta sig ute och försöka sola sig är HELT OMÖJLIGT men imorgon på eftermiddag ska jag åka hem med vovvarna åter igen och då ska det blir grillning, bad, sol, trevliga vänner mm. DÅ SKA VI FIRA PÅSK! Och förhoppningsvis, så har jag laddat batteriet lite i alla fall.

MEN HAR NU ALLA EN TREVLIG SKÄRTORSDAG för DET SKA JAG HA!!!!!

-----------------------------

Nyt olen ohittanut oikein vaikean periodin minun elämässäni. Olen taistellut painoni, väsymyksen ja kipujen kanssa. Painon osuuden voitin aika helposti ja sain pois 6 kg ja 15 cm ympärysmittaa.
IHANA ASIA! Pennut ovat antaneet minulle paljon iloa mutta ne ovat myös ottaneet aika paljon minun voimia tältä kaudelta. Samanaikaisesti kun minulla on ollut kädet täynnä touhua niin en ole jaksanut PITÄÄ HARJOITUKSIA omalle tai toisten koirille ja sen mukana on myös nähnyt että toiset ovat ymmärtäneet ja auttaneet tosiaankin ja toiset ovat ottaneet sen helpoimman tien ja hävinneet niitten ystäviensä luokse mitä he ekaksi ovat haukkuneet ja nyt nuollaan...! Hmmmmmmmmmmmmmmmmm...! Mutta jokainen saa valita oman tiensä ja silloin EI SAA VALITTAA. Ihmeellistä elämää jotkut elävät....?

Nyt tuntui minusta että oli pakko ruveta mennä eteen päin taas ja lähdin pentuni ja Qwerron kanssa leirintäalueelle lataamaan vähän "akkua". Outo juttu että se elämä täällä pennun kanssa menee niin loistavasti vaikka on niin ahtaat paikat. Se hyppää syliini aina välillä ja nuoleskelee Qwerron huulia ja kiertääntyy kippuraan sen syliin ....SE ON KIVAA KATELTAVAA...!

Täällä on satanut aivan mahdottomasti ja meillä on omat "järvet" täällä leirintäalueella ja täällä voi vaikka uida MUDASSA. Elikkä, kotona oli paremmat ilmat. Juuri nyt on täällä kamala usva ja ei tarvitse mennä ottamaan aurinkoa ulkona kun ei ole kuivaa paikkaa missään. Norjalaiset antavat koirien kussa telttojen ja autojen päälle ja ei ne edes tajua että ei saa silleen tehdä. Harmi, että ei Nira ollut mukana...! Ne juovat vettä vahvempaa ja sen takia ovat aivot jäässä... luulen niin. Huomenna iltapäivällä lähden koirien kanssa kotiin ja sitten alamme VIETTÄMÄÄN pääsiäistä ihanien ystävien kanssa ja ottamaan aurinkoa, grillaamaan sekä pääsee uimaan. Samalla olen ainaskin saanut ladata akun vähän.

VIETTÄKÄÄ NYT KAIKKI OIKEIN IHANAA TORSTAITA SILLÄ MINÄ AION VIETTÄÄ AINASKIN IHANAN TORSTAIN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas ni tycker om bilderna!