torsdag 26 mars 2009

DET NÄRMAR SIG ATT SKILJAS...ERON AIKA LÄHESTYY

Imorse när jag vaknade så blev jag jätte besviken. DET VAR SNÖSTORM UTE...! Jag hörde igår tt det skulle komma in men trodde inte på den, för att det var så fint ute. Men...men...så är det bara.
Valparna hade en häftig diskusion här på morgonen och det kändes nästan att dom skulle känna på sig att dagen D är här.

Vad konstig det känns. Nu på morgonen åker jag till veterinären för att hämta sista intyget till dessa och imorgon flyttar dom. Men vad stolt jag är över dom.

Bubblis och Fia blev jätte glada när en av valparna åker till två ungdomar. Nu får dom nya träningskompisar i sin egen ålder. Två flickor i ålderna 15 och 18 år.
Kanske blivande ekipage till HV, vem vet...!? Dom var jätte alla stolta. Så nu imorgon kommer nya ägarna att hämta sina skönherna hem.

Jag hoppas också att Curious ska ge mycket glädje till sina nya ägare, för att han blev så glad när dom träffades.

SAMT VILL JAG SÄGA VÄLKOMMEN HIT FRÅN FINLAND IMORGON!!!!

--------------------

Aamulla kun heräsin, niin tuli paha mieli, ULKONA OLI LUMIMYRSKY. Kyllä ne eilen varoittivat mutta en uskonut. Oli niin hieno päivä eilen ulkona, mutta näin se vaan on. Pennuilla oli hieno keskustel keskenään täällä aamulla meilkein kun ne tietäisvät että ero lähestyy.

Minä olen niin ylpeä näistä pennuista ja on tosi kiva saada nähdä kaikki aikuisena,
nyt aamulla lähden eläinlääkäriin ja hakemaan ne loput todistukset ja huomenna muuttavat pennut.

Bubblis ja Fia olivat iloisia kun yksi pennuista lähtee kahdelle nuorelle tytölle. 15 ja 18 vuotisia, ja toivotavasti saamme uusia nuoria ihmisiä meidän kotipalveluun.

Me toivotamme myös onnea Curiouksen omistajille ja että pentu antaisi teille paljon iloa.

Samaiten sanon TERVETULOA SUOMESTA TÄNNE HUOMENNA!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas ni tycker om bilderna!