måndag 16 februari 2009

FULLT HUS IGÅR!

Nu har jag själv haft lite valpledigt i helgen och fått umgås med mina aldra käraste medmänniskorna.

Så igår kom jag åter tillbaka till dessa små liven och på gården här fanns det ELVA FORDON....! Min son hade visserligen ringt innan "att du måste komma hit med en gång, det är fullt hus här!" Ja visst kunde jag konstatera det. Vilket härligt gäng. Valparna hade varit inne i huset och levt rövare och alla människor var på glatt humör (...kanske påverkade av dagen innan). Det känns ganska otroligt att dom växer och växer. Kamplust har dom jätte mycket och dom ska bara slita i allt.
Igår upptäckte dom ett täcke som jag hade häng på ett bord och den skulle dom bara ha, ett tag såg det ut, som dom skulle välta hela bordet. Kompost gallret välter dom hela tiden och där finns det ingen reaktion över huvudtaget.

Vi har haft problem att fixa bilder på bloggen i helgen, (kanske nåt fel) men vi ska försöka igen annars få det bli bildalbum.

Ha nu en riktigt trevlig dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas ni tycker om bilderna!